Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OpenGL 4.2
#2
W OpenGL znacznej poprawie ma ulec liczba informacji przesyłanych pomiędzy CPU a GPU, co pozytywnie odbije się na ogólnej wydajności standardu. Wprowadzono też nowe mechanizmy usprawniające pracę na shaderach, które obniżą zapotrzebowanie na pamięć operacyjną. Specyfikacja w wersji 4.2 potrafi też modyfikować podzbiory skompresowanych tekstur bez potrzeby pobierania całych zbiorów przez procesor graficzny. Ma to pozytywnie odbić się na ogólnej wydajności podczas renderowania tekstur.


Wiadomości w tym wątku
OpenGL 4.2 - przez Olbi - 2011-08-12, 22:54:51
RE: OpenGL 4.2 - przez Chicony17 - 2011-08-13, 17:23:51

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  NVIDIA aktualizuje sterowniki z obsługą OpenGL 4.2 Olbi 0 3,995 2011-08-12, 22:55:57
Ostatni post: Olbi

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości