2009-04-21, 07:34:37
Odnośnie tworzenia grafiki to czy nie jest tak, że najpierw artyści malują prospekty, szkice.
Te prace przekazywane są do grafików 3D, którzy tworzą trójwymiarowy model, który można oglądać z każdej strony.
Następnie na taki model nakłada się teksture, którą sporządzają graficy 2D. To tylko ogółem.
Dopiero tak zgrana całość z nałożonym światłem, cieniami, anytaliasingiem, blurem, bloomem wygląda znośnie dopiero w otoczeniu kilkunastu-kilkuset modeli zgranych w jedną całość.
Animacja postaci to po prostu zapis ruchu człowieka z czujników, wtedy na gotowy model można przenieść naturalne ruchy człowieka.
Te prace przekazywane są do grafików 3D, którzy tworzą trójwymiarowy model, który można oglądać z każdej strony.
Następnie na taki model nakłada się teksture, którą sporządzają graficy 2D. To tylko ogółem.
Dopiero tak zgrana całość z nałożonym światłem, cieniami, anytaliasingiem, blurem, bloomem wygląda znośnie dopiero w otoczeniu kilkunastu-kilkuset modeli zgranych w jedną całość.
Animacja postaci to po prostu zapis ruchu człowieka z czujników, wtedy na gotowy model można przenieść naturalne ruchy człowieka.
Chcesz pomóc? Wstaw jako sygnature na innym forum:
Kod znajdziesz tutaj: http://forum.pcmod.pl/viewtopic.php?pid=522#p522
Asus P5K WS :: E2160 @ 3,63GHz BOX :: 2x1GB Geil Ultra DDR2 800MHz CL4 :: Galaxy 7600GS 128MB 1.4ns 500/1400 @ 600/1800 16k 03 :: Seagate ST3250410AS 250GB :: Amacrox Warrior AX-450PNF
Kod znajdziesz tutaj: http://forum.pcmod.pl/viewtopic.php?pid=522#p522
Asus P5K WS :: E2160 @ 3,63GHz BOX :: 2x1GB Geil Ultra DDR2 800MHz CL4 :: Galaxy 7600GS 128MB 1.4ns 500/1400 @ 600/1800 16k 03 :: Seagate ST3250410AS 250GB :: Amacrox Warrior AX-450PNF